بین مطالب وب سایت جستجو کنید

مرجع کامل بازی های رایانه ای


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
محمد فتاحی
:


دانلود بازی Styx Master of Shadows

Styx Master of Shadows 1 دانلود بازی Styx Master of Shadows

 

بازی Styx: Master of Shadows یک بازی اکشن و ماجراجویی و البته ترسناک است که براساس المان های RPG طراحی و ساخته شده است. در این بازی جذاب شما نقش یک دیو (یا جن) به نام Goblinرا دارید که بیش از دو قرن عمردارد. این دیو اولین دیو دنیا بوده است وسلطان یا رئیس همه ی دیوها ست. این دیو، سلطان سایه ها، سلطان دزدها و سلطان قاتلان است. این دیو روی یک برج بسیار بلند به نام Akenash ، زنگی می کند، جایی که انسان ها و الف ها ازیک درخت کهربا محافظت می کنند و سعی می کنند این درخت را از چشمان Goblin مخفی کنند. این درخت معدن کهربا ست و اگر Goblin از وجود چنین درختی آگاه شود خیلی سریع به سراغ آن می رود تا کمی از طریق آن درمورد آینده اش اطلاعاتی بدست آورد و همچنین بیشتروبیشتر در مورد خلقت و به وجود آمدنش بداند.یادتان نرود که شما در نقش Goblin بازی می کنید. همانطور که دارید از برج بسیار بلند Akenash بالا می روید احساس سرگیجه می کنید ولی از منظره ی عمودی برج بسیار لذت می برید. در این بازی باید به مامریت های بسیار زیادی خواهید رفت واهداف زیادی در سردارید که باید برای رسیدن به آنها تلاش زیادی بکنید.همانطور که از پله های برج بالا می روید یبه یاد قتل هایی که انجام داده اید می افتید.در اینجا اطلاعات در مغزتان ریکاوری می شود. دوباره به یاد دزدی هایی که کرده اید می افتید ،به یاد…. و کم کم تکه های پازلی که در مغز تان ساخته اید جمع می کنید و به هم می چسبانید تا بلکه بتوانید در مورد نژاد و آفرینش خود چیزی بفهمیدهمه ی مرحله ها باز هستند و باید از راه های مختلف و راهکارهای متفاوت به اهدافتان دست پیدا کنید.بنابراین شما آزادید تا هر مرحله را انتخاب کنید و مختارید تابهترین و مناسب ترین استراتژی را برای رسیدن به اهدافتان و به اتمام رساندن ماموریت ها برگزینید. باز هم فراموش نکنید که شما Goblin هستید، اگر هدفتان بسیار بزرگتر از قدوقواره تان است ولی شما خیلی خوب می دانید که می توانید از عهده ی هر کاری برآیید. می توانید نامرئی شوید و خیلی آرام و بی صدا به این طرف و آن طرف بروید بدون اینکه کسی متوجه شما شود (مانند بازی Orcs and Men ). چون هدفتان بسیار مهم است می توانید با نیروی فوق العاده و جادویی تان همه چیز و همه کس را از سر راه بردارید واز بین ببرید.

دانلود

دانلود بازی Shadows Heretic Kingdoms Book One Devourer of Souls

Shadows Heretic Kingdoms Book One Devourer of Souls 1 دانلود بازی Shadows Heretic Kingdoms Book One Devourer of Souls

بازی Shadows: Heretic Kingdoms نسخه ی جدید بازی Heretic Kingdoms saga است که حوادث و وقایع ۲۰ سال بعد از Kult: Heretic Kingdoms را نشان می دهد. بازی Shadows: Heretic Kingdoms یک بازی ماجراجویی و افسانه ای است که پیچیده اما بسیار جذاب است و گرافیک این بازی بسیار بالاست و گیمرها را مجذوب خود می کند. در این بازی گیمرها نقش یک دیو حریص و بلعنده را بازی می کنند که این دیو روح افرادی که می میرند را می بلعد و آنها را به دنیا و قلمرو مردگان می فرستد. در حقیقت او مردگان را به عالم فانی می فرستد نه به عالم جاودان. شما (به وسیله ی این دیو)هر کاری می توانید انجام دهید. مثلا می توانید تهدیدهای بزرگ وچالش زا را از بین ببرید و جهان را نجات دهید با اینکه جهان را به یک خرابه تبدیل کند وهمیشه فاجعه به بار بیاورید. داستان این بازی به این صورت است که بعد از اینکه چهارنفر از اعضای پنج نفره ی گروه Penta Nera (ماموریت های سری انجام می دادند)به قتل رسیدند ، دسته ای از دیوها روح این چهارنفر را بلعیدند. رئیس دیوها با خوردن این اعضا، گروهی به نام Penta Nera شیطانی را تشکیل داد. از آن به بعد این چهار نفر به عالم فانی فرستاده شدند و دست نشانده ی این دیوها شدند. طوری که دیوها هر دستوری به آنها می دادن آنها فورا انجام می دادند و در زمین ستمگری می کردند و مردم روی زمین را می کشتند تا روح آنها را در اختیار دیو شرور و بدذات قرار دهند. آن پنج نفر از اعضای گروه Penta Nera تصمیم گرفته بودند کاری کنند تا این دیو و کار ظالمانه ی آن را متوقف کنند. تنها راهی که می شد او را متوقف کرد این بود که دیو دیگری را احضار کنند تا با این دیو(رئیس دیوها) و دیوهای دیگر مبارزه کند. آن دیو برادر رئیس دیوها بود. این دیو روح های فراوانی را بلعیده بود اما مانند برادرش خوی پست و حیوانی نداشت و صفت های بشری و انسانی را به واسطه ی بلعیدن انسانهای خوب در خود زنده نگه داشته بود. پس در واقع تنها کسی که می توانست برادرش یا همان رئیس گروه Penta Nera شیطانی را شکست دهد خودش بود. شما نقش این دیو را در بازی ایفا می کنید.

دانلود

دانلود بازی Psichodelya

Psichodelya 1 دانلود بازی Psichodelya

 

 

Psichodelya یک بازی اکشن است که در آن شما باید یکی از سه کشتی موجود را کنترل کنید.در این بازی شما با کشتی های دشمن مبارزه می کنید. باید تمام توان خود را به کار بگیرید تا به شما و کشتی تان آسیب وارد نشود. هنگامی که دشمن به شما و کشتی تان شلیک می کنید باید جاخالی دهید و در زمان مناسب، حملات ناگهانی انجام دهید و با سلاح های ویرانگر به سمت کشتی های دشمن شلیک کنید. سلاح های گرم بسیار متنوعی در این بازی در اختیار گیمرها قرار گرفته است که شامل آرپی جی، نارنجک، بمب، رولور و … می باشد. این دشمنان در اصل همان دزدان دریایی هستند که سر راه همه ی کشتی های باری قرار می گیرند و اموال تاجران را غارت می کنند. این بازی را می توانید تک نفره یا دونفره انجام دهید.

دانلود

دانلود بازی Craft The World

Craft The World 1 دانلود بازی Craft The World

Craft The World یک بازی منحصر به فرد از استراتژی سندباکس است در این بازی سیاه چال های زیاد به همراه نگهبان مخصوص به آنها (این نگهبانان دیو ها و غول ها هستند)، حیوانات وحشی ، زامبی ها، ارواح، عنکبوت های غول آسا و قلعه ی کوتوله ها وجود دارد. شما در این بازی جذاب به طور رندوم با موجودات عجیب و غریب و خطرناکی روبرو می شوید، قلعه ی کوتوله ها را می سازید واز کوتوله ها برای مبارزه با دشمنانتان کمک می گیرید، منابع زیادی را جمع می کنید و از هر ابزار نظامی و هر سلاحی که برای از بین بردن این موجودات بدذات لازم دارید می توانید استفاده کنید. نکته ی جالبی که در مورد قلعه ی کوتوله ها وجود دارد این است که هرچیزی در این قلعه ی بنا شده وجود دارد مثلا برای راحتی کوتوله ها مبلمان ، تخت خواب و میز غذاخوری تعبیه شده است. این قلعه اتاق های زیادی دارد که هر کوتوله اتاق مخصوص به خود را دارد. این قلعه دکوراسیون بسیار جالب و زیبایی دارد.

دانلود

دانلود بازی Rise of Venice Gold Edition

Rise of Venice Gold Edition 1 دانلود بازی Rise of Venice Gold Edition

بازی Rise of Venice اوج قدرت شهر ونیز ایتالیا را در دوره ی رنسانس را نشان می دهد اما در این شهر زیبا افراد زیادی در صدد ایجاد هرج و مرج و دسیسه چینی بودند. این شهر به سرچشمه و محور تمدن و مرکز فرهنگ اروپا معروف بود. در این شهر زیبا بیشترین آمار تجارت میان اروپای غربی و شرقی انجام می گرفت. علاوه بر اروپای شرقی و غربی، تجارت در این شهر تا دریای مدیترانه هم گسترش یافت. شما در این بازی جالب و هیجان انگیز نقش یک بازرگان را دارید که به نقط مختلف اروپا سفر

دانلود

دانلود بازی Deadstone

Deadstone 1 دانلود بازی Deadstone

Deadstone یک بازی اکشن و جنگی است که در آن سیاره ی مریخ به محاصره ی دشمنان در آمده است. تمام افرادی که به این سیاره مهاجرت کرده اند در این جنگ بزرگ با دشمنان مبارزه می کنند اما در آستانه ی شکست خوردن هستند. در حقیقت مریخ به استعمار این افراد در آمده است و آنها مستعمره نشین هستند. افراد مهاجر توان مقابله با تعداد زیاد این دشمنان را ندارند. اما در این بازی یک عامل نفوذی از سرویس مخفی به نام Blake (بلیک) وجود دارد که سرزمین های زیادی را کنار مستعمره ی Deadstone سرنگون کرده و از بین برده است و حالا هم می خواهد در ایستگاه فضایی ایکاروس خرابی به بارآورد. آیا می توانید حدس بزنید که برای مهار کردن بلیک چه کسی به میدان مبارزه خواهد آمد؟ بله، همانطور که حدس زدید خودتان این کار را خواهید کرد. شما نقش یک جنگجوی ماهر را دارید باید بر دشمن سرسخت و بی رحم خود غلبه کنید و از میدان جنگ پیروز بیرون آیید. اما این پیروزی در گرو یک نقشه واستراتژی کارآمد بدست می آید. شما باید از Deadstone و مردمش دفاع کنید و جان آنها را نجات دهید. هرزمان ممکن است با یک حرکت اشتباه شما جان افراد مهاجر در Deadstone به خطر بیفتد یا حتی منجر به کشته شدن آنها شود پس باید کاملا حواستان را جمع کنید تا حتی مرتکب کوچکترین اشتباه هم نشوید. آیا می توانید جان افراد مهاجر در Deadstone را نجات دهید؟

دانلود

دانلود بازی Metrocide

Metrocide 1 دانلود بازی Metrocide

اکنون می خواهیم یک بازی اکشن را به شما معرفی کنیم. نام این بازی جذاب Metrocide RIP می باشد. در این بازی شما نقش یک انسان بدذات و قاتل به نام T.J. Trench را به عهده دارید. باید دائما با دسته ای از تبهکاران خشن و بی رحم زیادی مذاکره و توافق کنید. کار شما با آنها این است که به کمک آنها کالاهای قاچاق را به دیگر تبهکاران بفروشید و پول زیادی بدست آورید. اما در حین کارتان با پلیس ها مواجه می شوید و با آنها می جنگید. باید از دست آنها فرار کنید. شما بیشتر قاچاق اسلحه انجام می دهید. مدام با پلیس ها درگیر می شوید. اما همیشه راهی برای فرار است و شما می توانید خود را از این مخمصه نجات دهید. اما کوچکترین اشتباه منجر به مرگ می شود. اگر مردید دیگر نمی توانید کاری انجام دهید. بازی Metrocide را فقط می توانید به صورت تک نفره انجام دهید. این بازی جالب را هر چه زودتر دانلود کنید، به دوستانتان نیز معرفی کنید و از آن لذت ببرید.

دانلود

دانلود بازی Clash of Puppets

Clash of Puppets 1 دانلود بازی Clash of Puppets

اکنون می خواهیم یک بازی اکشن را به شما معرفی کنیم. این بازی Clash of Puppets نام دارد. کاراکتری به نام (چارلی) Charlie وجود دارد که هر شب کابوس می بیند. شما باید به او کمک کنید تا از این وضع بد خلاص شود. این بازی و کاراکترهایش به صورت سه بعدی پخش می شود. برای نجات او از کابوس های شبانه به سفر ماجراجویی می روید و معماهای زیادی را حل می کنید و با دشمنان می جنگید. برای ازبین بردن دشمنان و رسیدن به هدفتان از سلاح های ویرانگر متنوعی استفاده می کنید. دشمنان شما عروسک ها هستند. آنها هستند که در کابوس های شبانه ی چارلی حضور دارند و او را اذیت می کنند. این بازی جذاب و سرگرم کننده را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

دانلود

دانلود بازی Our Love Will Grow

Our Love Will Grow 1 دانلود بازی Our Love Will Grow

Our Love Will Grow یکی دیگر از سری بازی های شبیه سازی است. اگر بخواهیم مثالی بیاوریم که متوجه شوید می توانیم بازی های Farming Simulator، Helicopter Simulator و Mining Industry Simulator را به شما معرفی کنیم که شاید قبلا آنها را دانلود کرده و بازی کرده اید. در اینگونه بازی ها شما می توانید مانند کارهایی در دنیای واقعی انجام می دهید، مثل ساختن خانه، کاشتن گیاهان در مزرعه، خرید و فروش اقلام در بازار و غیره. در بازی Our Love Will Grow هم قادر به انجام کارهایی خواهید بود که در دنیای واقعی انجام می دهید. در این بازی جالب هم می توانید کار جذاب و پرزحمت کشاورزی را انجام دهید. شما یک مزرعه دارید که می خواهید در آن عملیات کاشت، داشت و برداشت را انجام دهید. حتی می توانید در مزرعه ی زیبایتان به پرورش دام و طیور نیز بپردازید و وقتی که آنها بزرگ شدند در بازار بفروشید.

دانلود

دانلود بازی Yury

Yury 1 دانلود بازی Yury

 

با زهم یک بازی اکشن و ماجراجویی دیگر. این بازی کلاسیک Yury نام دارد. شما از فاصله ی دور کهکشان را کنترل می کنید. در حقیقت شما نقش یک کیهان نورد به نام Yury (یوری) را دارید ، از فواصل دور مراقب کیهان هستید و آن را از سیاره های خطرناک دیگر حفظ می کنید. باید کیهان را از شر دام های بزرگ و هیولاهای بدذات نجات دهید. معماهای پیچیده در این بازی وجود دارد که نباید حل نشده باقی بمانند. یوری در یک سفینه ی فضایی قرار دارد و دائما از سیاره اش محافظت می کند. او لباس مناسب فضایی پوشیده است. این لباس به او این امکان را می دهد تا به هر سمت که می خواهد بپرد. نکته ای در این بازی وجود دارد و باید آن را مد نظر قرارداد این است که به سطح اکسیژن موجود و درجه ی حرارت لباس مخصوص تان باید توجه کرد در غیر اینصورت به مشکل برمی خورید. این بازی تجربه ی جالبی از سفر به فضا را در اختیار شما قرار می دهد. این بازی را به دوستانتان نیز معرفی کنید.

دانلود

 

تعداد بازدید از این مطلب: 122

نظر شما راجع به وب سایت ما چیست ؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود